1-2 dages levering / Fri fragt over 599 kr / Fremragende 4,8 ud af 5

4.8 ud af 5

SPAR MIN. 25% PÅ HELE SHOPPEN* - SKYND DIG KUN TIL SØNDAG | SE MERE HER

Returnering & Reklamation


Hos Brandshop sætter vi stor ære i at have glade og tilfredse kunder. Derfor tilbyder vi naturligvis 30 dages fuld returret fra den dato du har modtaget din pakke.

Det er vigtigt, at du læser nedenstående punkter før du sender din pakke retur til os. 

 



1. Retur af uåbnet/ubrudt emballage

Du kan altid indenfor 30 dage efter modtagelse sende produkter retur og få pengene refunderet, såfremt produktet ikke har været åbnet og dermed at hverken plombering eller emballagen er brudt. Har du åbnet produktet, skal du gå videre til pkt. 2. 

Vigtig information før du sender retur: 

  • Af hygiejniske årsager må skønhedsprodukter ikke være åbnet eller plombering brudt, såfremt vil returneringen ikke blive godkendt og produktet/erne sendt retur til dig på egen regning (45 kr). 
  • På vores returportal skal du udfylde en returseddel og vedlægge din returpakke. På den måde kan vi hurtigst muligt kan behandle din returnering og refunderet dine penge.
  • Prisen på returfragt er fra 39 kr. afhængigt af valgte fragtfirma.
  • Kræver printer for at udskrive returseddel og returlabel.

Gå til returportalen for uåbnet / ubrudt emballage her

 


2. Retur af åbnet/brudt emballge

Har du åbnet dit produkt og dermed brudt emballagen, skal du læse nedenstående.

Vigtig information:

  • Af hygiejniske årsager tager vi ikke skønhedsprodukter (hårpleje, hudpleje, parfume & makeup) retur, hvor produktet har været åbnet eller plombering er brudt:
    • Returnerer du et åbnet "skønhedsprodukt" må vi ikke sælge produktet videre og kan derfor ikke tage det retur. Produktet/erne sendes retur til dig på egen regning (45 kr). 
  • Du kan godt returnerer et produkt med åbnet/brudt emballage på vores elektronik. Hvis ikke varen kan genskabes til en sådan stand, at varen kan sælges igen, vil du kun få en del af købsbeløbet retur. 
  • Kræver printer for at udskrive returseddel og returlabel.

Gå til returportalen for åbnet / brudt emballage her

 


3. Reklamation

Har du modtaget et defekt produkt eller oplever du fejl/mangler ved dit produkt? I så fald modtager vi naturligvis din reklamation og behandler sagen hurtigst muligt. 

Vigtig information:

  • Du har 24 måneders reklamationsret.
  • Ved en reklamation, har vi brug for, at du benytter vores returportal og udfylder den vedlagte returseddel. Her skal vi nemlig bruge information omkring fejlen, således vi kan behandle sagen.
  • Returfragt er gratis ved reklamation, og modregnes kun dig hvis reklamationen afvises. 
  • Kræver printer for at udskrive returseddel og returlabel.

Gå til returportalen for reklamation her

 


Generelt: 

  • Vi udbetaler din retur/reklamation på samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. Har du betalt med MobilePay, vil udbetalingen ske til dit kort knyttet til MobilePay. 

  • Har du ingen printer, og kan derfor ikke benytte vores returportal, bedes du sende din returpakke til følgende:
     
    • Retur af uåbnet/ubrudt emballage: (Vedlæg dit ordrenummer) 

      Brandshop ApS
      C/O Blue Water Shipping
      Emil Neckelmanns vej 20
      5220 Odense SØ
       
    • Retur af åbnet/brudt emballage eller reklamation: (vedlæg dit ordrenummer og forklaring ved reklamation)

      Brandshop ApS
      Voldbjergvej 16A
      8240 Risskov 

Bemærk! Sender du selv pakken og ikke benytter vores returportal, er det vigtigt at pakken sendes direkte til ovenstående adresse (omdeling eller erhvervslevering) og ikke til pakkeshop eller pr. efterkrav.