FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Leveringstiden er 1-2 hverdage i hele Danmark

Du kan indenfor 30 dage efter modtagelse sende produkter retur og få pengene refunderet, såfremt produktet ikke har været åbnet og dermed at hverken plombering eller emballagen er brudt. Læs mere under Returnering & Reklamation.

Hvis du ikke har modtaget nogen ordrebekræftelse kan du prøve at tjekke dine ”uønskede mails” eller ”spam mails” skulle ordrebekræftelsen ligge her, kan du flytte den over i din indbakke, så din mail kan se at det er ok at modtage emails fra Brandshop.dk. Ligger din bekræftelse ikke her, kan du måske have skrevet en forkert mailadresse. I dette tilfælde kan du kontakte vores kundeservice.

(U) står for udgået design og er hovedsageligt til internt brug.

Du kan ikke afhente en ordre hos os da vi gør brug af et eksternt lager. Vi har derfor ingen produkter på kontoret.

Bestilling og betaling

Når du handler hos brandshop.dk, kan du benytte følgende betalings- og kreditkort:

  • VisaDankort
  • MasterCard
  • Maestro
  • VisaCard
  • Visa Electron
  • Mobilepay
  • ViaBill
  • Forbrugsforeningen

Når du gennemfører en online betaling med betalingskort på brandshop.dk er du altid sikret mod misbrug.

Dine kreditoplysninger er beskyttede og krypterede, når de sendes til behandling ved Bambora. Det betyder i praksis, at al indtastning af kreditkort oplysninger sker via Bamboras sikre Betalingsgateway. Vi får dermed aldrig kendskab til de kortoplysninger, du indtaster, men kun besked om, om transaktionen er godkendt eller ej. Vi har ikke mulighed for at hæve mere på dit kreditkort, end du har godkendt. Vi kan kun mulighed for at nedjustere gennemførte betalinger.

Du skal blot indtaste den givne rabatkode i feltet "Tilføj rabatkode her" i din indkøbskurv eller i checkout. Herefter vælger du "bekræft" og du vil derefter kunne se at rabatten bliver fratrukket din ordre.

På mobilen skal du enten ind under "Kurv" eller folde "Vis ordreoversigt" ud i checkout for at indtaste rabatkoden.

Vi trækker først pengene fra din konto, når vi sender din ordre afsted fra lageret.

Du vil i den forbindelse modtage en mail hvor der står din ordre er på vej.

Levering

Hos Brandshop tilbyder vi både hjemmelevering, afhentning ved pakkeshops og erhvervslevering. Der afsendes med både Bring, Dao & GLS. Under dit køb vil du blive præsenteret for de forskellige muligheder, så du kan vælge fragttype efter dit behov.

Det er desværre ikke muligt men vi afsender for det meste ordren fra vores lager samme dag som den er lagt. Tidsfrist for afsendelse samme dag (kun hverdage) er kl. 14.00.

Afhentning skal ske inden for 7-14 dage, afhængigt af pakkeshoppen. Hvis pakken ikke afhentes inden for denne periode, returneres den automatisk til vores lager.

Hvis du ikke har afhentet din pakke i pakkeshoppen, bliver den automatisk returneret til vores lager. Kontakt os med dit ordrenummer, så sender vi din ordre til dig igen hurtigst muligt.

Reklamation

Har du modtaget et defekt produkt eller oplever du fejl/mangler ved dit produkt? I så fald modtager vi naturligvis din reklamation og behandler sagen hurtigst muligt.

Vigtig information:

  • Du har 24 måneders reklamationsret.
  • Ved en reklamation, har vi brug for, at du benytter vores returportal og udfylder den vedlagte returseddel. Her skal vi nemlig bruge information omkring fejlen, således vi kan behandle sagen.
  • Returfragt er gratis ved reklamation, og modregnes kun dig hvis reklamationen afvises.
  • Kræver printer for at udskrive returseddel og returlabel.

Gå til returportalen for reklamation her

Har du ingen printer, og du derfor ikke kan benytte vores returportal, bedes du sende din returpakke til følgende:

Retur af reklamation: (vedlæg dit ordrenummer og forklaring ved reklamation)

Brandshop ApS

Voldbjergvej 16A

8240 Risskov

Bemærk! Sender du selv pakken og ikke benytter vores returportal, er det vigtigt at pakken sendes direkte til ovenstående adresse (omdeling eller erhvervslevering) og ikke til pakkeshop eller pr. efterkrav.

Returnering

Retur af uåbnet/ubrudt emballage

Du kan altid indenfor 30 dage efter modtagelse sende produkter retur og få pengene refunderet, såfremt produktet ikke har været åbnet og dermed at hverken plombering eller emballagen er brudt. Har du åbnet produktet, skal du gå videre til "Retur af åbnet/brudt emballage" længere nede.

Vigtig information før du sender retur:

  • Af hygiejniske årsager må skønhedsprodukter ikke være åbnet eller plombering brudt, såfremt vil returneringen ikke blive godkendt og produktet/erne sendt retur til dig på egen regning (45 kr).
  • På vores returportal skal du udfylde en returseddel og vedlægge din returpakke. På den måde kan vi hurtigst muligt kan behandle din returnering og refunderet dine penge.
  • Prisen på returfragt er fra 39 kr. afhængigt af valgte fragtfirma.
  • Kræver printer for at udskrive returseddel og returlabel.

Gå til returportalen for uåbnet / ubrudt emballage her

Retur af åbnet/brudt emballage

Har du åbnet dit produkt og dermed brudt emballagen, skal du læse nedenstående.

Vigtig information:

  • Af hygiejniske årsager tager vi ikke skønhedsprodukter (hårpleje, hudpleje, parfume & makeup) retur, hvor produktet har været åbnet eller plombering er brudt:
    • Returnerer du et åbnet "skønhedsprodukt" må vi ikke sælge produktet videre og kan derfor ikke tage det retur. Produktet/erne sendes retur til dig på egen regning (45 kr).
  • Du kan godt returnerer et produkt med åbnet/brudt emballage på vores elektronik. Hvis ikke varen kan genskabes til en sådan stand, at varen kan sælges igen, vil du kun få en del af købsbeløbet retur.
  • Kræver printer for at udskrive returseddel og returlabel.

Gå til returportalen for åbnet / brudt emballage her

Har du ingen printer, og du derfor ikke kan benytte vores returportal, bedes du sende din returpakke til følgende:

Retur af uåbnet/ubrudt emballage: (Vedlæg dit ordrenummer)

Brandshop ApS

C/O Blue Water Shipping

Emil Neckelmanns vej 20

5220 Odense SØ

Retur af åbnet/brudt emballage eller reklamation: (vedlæg dit ordrenummer og forklaring ved reklamation)

Brandshop ApS

Voldbjergvej 16A

8240 Risskov

Bemærk! Sender du selv pakken og ikke benytter vores returportal, er det vigtigt at pakken sendes direkte til ovenstående adresse (omdeling eller erhvervslevering) og ikke til pakkeshop eller pr. efterkrav.

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål i vores ofte stillede spørgsmål, kan du altid kontakte os