Kundeservice

Kontakt os på: 3360 7490

Kundeservice telefontider:
Mandag-Torsdag: 10.00 - 17.00
Fredag: 10.00-15.00

Du kan altid kontakte os via e-mail: kundeservice@brandshop.dk


Brandshop styrer webshoppen og varehåndteringen for din frisør

Når du handler på denne webshop gennem din frisør, så er det Brandshop, der tager sig af ordrerne, varerne og support. 
Har du brug for rådgivning, eller har du spørgsmål angående din ordre, så kontakt Brandshop på:  +45 3360 7490



Reklamation: 

  • Har du modtaget et forkert produkt? 
    Hvis du har modtaget et forkert produkt, så ring til 3360 7490 eller send en e-mail på kundeservice@brandshop.dk. Hav ordrenummer samt produktets navn klar.

  • Mangler der et produkt i din pakke?
    Mangler der et produkt i din pakke, så ring til 3360 7490 eller send en e-mail på kundeservice@brandshop.dk. Hav ordrenummer samt produktets navn, som du mangler, klar.

  • Er dit produkt defekt?
    Hvis du har modtaget et defekt produkt, så ring til 3360 7490 eller send en e-mail på kundeservice@brandshop.dk. Hav ordrenummer samt produktets navn klar. Husk at beskrive hvad der er defekt ved produktet.


Returnering:

  • Vil du returnere en vare?

    Hvis du ønsker at returnere en vare så skal du selv afholde omkostningerne til returfragten. Vi gennemfører en tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind, og du skal huske at vedlægge en kopi af din faktura. Derudover er det, af hygiejnemæssige årsager, vigtigt at emballagen IKKE er brudt. Hvis emballagen er brudt kan produktet ikke returneres. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Vi afhenter IKKE pakker i pakkeshops, ej heller modtager vi efterkravs pakker. Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. 100 DKK.

  • Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

    EMS PAK
    Brandshop
    Aarhusvej 23
    8963 Auning

  • Er dit produkt defekt?
    Hvis du har modtaget et defekt produkt, så ring til 3360 7490 eller send en e-mail på kundeservice@brandshop.dk. Hav ordrenummer samt produktets navn klar. Husk at beskrive hvad der er defekt ved produktet.

Fragt og levering:

  • Ved levering i Danmark har du selv mulighed for at vælge, hvilken fragtløsning du vil benytte. Fragtprisen er afhængig af, hvilken fragtleverandør samt leveringsform du vælger at benytte. Vi sender pakker med GLS.
    Vi forbeholder os ret til i særtilfælde at ændre den af kundens valgte leveringsform til en anden. Dette kan f.eks. ske, hvis vi i områder eller perioder oplever leveringsproblemer med én fragtleverandør, hvor vi vil sende med en anden fragtleverandør i stedet. Den alternative fragtløsning vil altid være af samme serviceniveau, så bestiller du f.eks. med omdeling, vil pakken altid blive sendt med omdeling.

  • Fri fragt ved køb over 499,-
    Køber du for over 499 DKK. (ex. fragt og eventuelle rabatkoder), får du leveret din pakke gratis i Danmark, hvis du vælger levering med eller uden omdeling med GLS, levering uden omdeling med GLS, eller levering til erhverv med GLS. Prisen på disse fragtløsninger bliver automatisk nedjusteret til 0 DKK, hvis du har varer for over 499 DKK i kurven.

  • Leveringstid
    Ordrer afgivet inden kl. 15.30 søndag til torsdag samt fredag inden kl. 11.30 vil blive afsendt samme dag og leveret 1-3 dage efter afsendelsen. Ved bestilling til en erhvervsadresse vil leveringen ske 1-3 hverdage efter afsendelse.
    Skulle det ske, at en bestilt vare ikke er på lager, forbeholder vi os retten til at levere eventuelle lagervarer og efterfølgende levere varen eller varerne, der har været i restordre. I disse tilfælde leveres varen eller varerne, der har været i restordre naturligvis omkostningsfrit.

  • Beskadelse under forsendelse
    Vores varer er forsikrede under forsendelsen. Du bedes kontrollere alle varer ved modtagelse.
    Er det tydeligt allerede, når du ser pakken, at indholdet er gået i stykker under transport (f.eks. hvis pakken er gennemvædet af shampoo), bedes du nægte modtagelse. og kontakte os på kundeservice@brandshop.dk, så vi kan sende en ny pakke.
    Konstateres det, når pakken åbnes, at et eller flere produkter er blevet beskadiget under forsendelsen, bedes du ligeledes kontakte os på kundeservice@brandshop.dk eller på tlf. 3360 7490 så vi kan erstatte de(t) ødelagte produkt(er).